dimarts, de juny 17, 2008

TANATHOR!! (o era Huntor?!!)


12 comentaris:

Sònia ha dit...

ola crack! no tenrecordaras gens ni mica de mí, sok la filla de pellejero, i desde que es va publicar per primer cop les icariades, que em va agradar el teu estil. em vas dedicar el comic a una exposició de sabadell que vas fer fa anys, i allá em vaig quedar amb ganes de preguntar-te si a les icariades, en alguna escena, t'habies influenciat amb la "princesa mononoke", esqué hi ha una escena que la noia salta a sobre d'un pilot, a una avioneta, que es molt hayao miyasaki alló, i realment, em va agradar molt :)

un saludu cordial: s.

ricard efa ha dit...

Salut Sonia!
Culleres quina sorpresa i quina memoria :-)

En resposta a la teva pregunta, quan vem fer "Les Icariades" tant el TOni com jo teniem sempre en ment l'univers del Sensei Miyazaki, de fet crec que es algo que ens acompanya a les nostres vides des que de petits vem ser educats amb la Heidi i el Marco! Je je je!
La veritat es que hi ha molts dibuixants i il.lustradors influenciats per ell, et deixaré algunes direccions d'aquests al teu blog.

I res, una alegria que t'en recordis dels nostres llibres i molta, molta sort i paciencia en aquest mon en el què t'endinses!!

Sònia ha dit...

:)

donç t'agregu al meu blog si aixó, i, ja aniré fent visitetes al teu, que hi ha molta cosa maka per veure encara^^

s*

Sònia ha dit...

x cert, em podries agregar a la llista? esk no tink comentaris, i es una manera d k la gent es fixi...-_-'

agure!

Iselanin ha dit...

Chulo el vikingo, vaya miradita jeje.

ricard efa ha dit...

Awen; fet, no problem!

Iselanin: Un dia de estos llevo al Vikingo al tatuador y entonces si que dará miedo ^_^

Mathieu Reynès ha dit...

Salut Efa. Très joli blog :)

Mathieu.

ricard efa ha dit...

Salut Mathieu, merci, je passe souvent sur ton blogue, comme d'hab j'suis jaloux de ton talent...ça fait un bon moment qu'on s'est pas vus, si tout ce passe bien ça devrait changer...:)

Mathieu Reynès ha dit...

ça serait une très bonne nouvelle ! On en saura plus en septembre je crois ;)

Pere Mejan ha dit...

Bones vacances carallot,

Xulo el viking...

M´agraden molt les expresions!!

ricard efa ha dit...

Moltes gràcies mestre! Tu en tornes o hi vas?

Tobio ha dit...

en tu linea, pero ayba! si no tiene linea, pero bueno en tu linea, a que es muy bueno y expresivo... osea yo me entiendo...